Publicat în Verba volant...

„Peregrinări”

IO-Logo-Official-jpgCa în fiecare an, Organizația Itaca din Dublin vă propune de la 1 octombrie înscrierea la o nouă ediție a concursului „Peregrinări” ce se va desfășura sub egida membrilor fondatori. Toate detaliile pot fi găsite aici: Concurs Peregrinări 2017.

Pentru mine a fost nu numai o provocare dar și o experiență unică. Participarea  mea în 2015 mi-a adus  un timid loc II la secțiunea de proză, dar mai mult, mi-a dezvăluit un univers ce nu-mi era cunoscut. Ca urmare, am avut acces la acest mediu cultural întreținut de oameni talentați ce pun multă pasiune în întreprinderile lor. Revista Itaca este o oglindă a sufletului lor.

Deși revistă de cultură ce publică exclusiv texte ale scriitorilor aflați în afara granițelor țării, concursul „Peregrinări” se adresează oricărui scriitor de limbă română, indiferent de poziția geografică în care se află (din țară sau din străinătate).

Vă doresc succes și curaj în a trimite textele până la data de 15 noiembrie 2017!

Sursă foto: http://www.itaca.ie/

 

 

4 gânduri despre „„Peregrinări”

    1. Potecuța, sunt asa angrenata in proiecte mai ample ca toata inspirația e blocată acolo. Cu alte cuvinte nu mai stiu ce sa scriu. Sau si mai rau, nu mai am de zis nimic, oi fi ajuns la fudul sacului ☺️? Dar ma gandesc constant la voi. Asta se pune? Si cand timpul imi permite, fur momente pe blogurile voastre.

      Apreciază

Lasă un răspuns

