Publicat în Călătorii, Fotografii, Ipostaze

Lecție de istorie

A fost odată ca niciodată… Ruine, soare intens, multă culoare, drumeții și mai ales o conectare cu trecutul. Grecia antică, sau așa cum vestigiile rămase vor să sugereze. Continent și insulă.

Câteva imagini ce înlocuiesc cuvintele…

Acropole – între mitologie și adevăr. Simbolul civilizației antice

Knossos – Palatul regelui Minos ce ascunde povestea labirintului

15 gânduri despre „Lecție de istorie

  1. De cîte ori văd poze cu ruinele Greciei ( n-am fost pe acolo) încerc să-mi închipui cîtă culoare era atunci, alături de culorile din natură.Si, am eu senzaţia că era mai frumos decît acum, cu toate picturile, mozaicurile şi chiar ţinutele doamnelor şi a tuturor, de altfel.
    Sau poate sînt doar un visător.
    Mulţumesc pentru excursie şi pentru visare!

    Apreciat de 1 persoană

    1. Aceeasi senzație o am si eu. Trebuie sa fi fost mai frumos ca acum cand totul e mai tern. Iar civilizația greaca ma impresionează de fiecare data. E ceva acolo cand umbli printre coloanele rămase… o atmosfera anume. Eu multumesc pentru cuvintele sincere si vizita printre ruine!

      Apreciază

      1. Asa a fost si la noi. Vreo 4-5 ani am cochetat cu ideea de Grecia si tot de atatea ori am ajuns in alta parte. Anul asta junioara a zis ca daca tot studiază greaca antica si mitologia atunci ar trebui sa mearga la sursa. Asa ca, s-a decis 😉, Grecia sa fie, fara alte amânări!

        Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

