Publicat în Fotografii, Ipostaze

De partea cealalta

M-am trezit fara planuri. Prima zi de vacanta. Fara presiuni sau program prestabilit. Am coborat cu pași lenți, Lila mi s-a împleticit printre picioare recunoscătoare ca in sfarsit am aparut. E ceva cu linistea asta dinainte de trezirea la viata a zilei. Ma îndrept spre espressor si apăs pe primul buton. Pana se face cafeaua, ma duc in living sa trag draperiile. Inspir profund privind pe fereastra larga sperând ca astfel sa ma lase durerea de cap ce m-a întâmpinat nărăvașă de cum am deschis ochii. Nu, nu funcționează. Cerul acoperit e primul semn de unde se trage. Si ploaia fina. Apare junioara ce imi atrage atentia: uite un melc pe geam! Sunt fascinata. Uit de durere. Ma amuz ca un copil. Junioara ma atenționează iar: esti ca un copil! Ce sa zic, e adevarat.

Iata ce a iesit:

16 gânduri despre „De partea cealalta

    1. Noi adulții ne comportam asa, copila mea era foarte indiferenta :). Iar melcul a stat la pozat de ziceai ca e star. Dupa care s-a retras in cochilie cat sa ramana afara doar o mica parte care sa il tina lipit de geam. Dar nu a mai iesit si pace.

      Apreciat de 1 persoană

  1. Ce poze frumoase! Chiar și o zi mohorâtă, cu ploaie măruntă și sâcâitoare, care dă dureri de cap, ne poate oferi mici bucurii, precum acest melc viteaz, care înaintează voinicește pe geam.
    Numai bine și zile frumoase! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

