Publicat în Fotografii, Ipostaze, Monik sau d-ale mele...

Not a state of mind…

…Doar o stare a vremii capricioase la prima oră a dimineții.

Prima tendință a fost să mă arăt nemulțumită de condițiile de drum. Se dovedea a fi o aventură matinală care îmi solicita toată atenția,  iar ceața aia grea, stiți cum e, de o tai cu cuțitul (ador expresia asta și cum nu am ocazia să o folosesc foarte des iată cum mi-a sărit în întâmpinare!), îmi crea ceva dificultăți în a vedea dincolo de botul masinii. Când în sfârșit am ieșit la lumină (adică pe un drum cunoscut), noroc că navigatorul nu s-a încâlcit în ceață, am schimbat în ultima clipă direcția recomandată.

Pădurea încă nealterată de prezența umană m-a chemat. „De ce să nu fac din acest drum o experiență?!”, mi-am spus, anticipând ce mă așteapta la ultimul viraj. Am pus avariile nehotărâtă: să merg încă 50 de metri până la parcare sau mă opresc aici în drum? Grăbită, am ales varianta comodă. Nu aș fi eu altfel! Oricum nu deranjam pe nimeni.

img_3060img_3061img_3066img_3068img_3080img_3065img_3078img_3074img_3077

9 gânduri despre „Not a state of mind…

Lasă un răspuns

