Publicat în Călătorii, Fotografii, Ipostaze

Punctul de plecare

img_2348Nu chiar ‘the place to be’, dar locul din care mă trag. Toți avem câte un punct de plecare, cel puțin o oprire și o destinație. Pentru mine, acest loc este, pe rând și de multe ori în același timp, tot ce a fost menționat mai sus.

Mi se atrage atenția căteodată că romanțez prea mult locurile pe unde pășesc prin lume. O fac pentru că aleg să le dau acest sens. Pentru că îmi ies adeseori în cale, surprinzătoare, efervescente, extraordinare. Poate pentru că lucrurile simple văzute prin ochii mei pot căpăta nuanțe calde, de unde transpare autenticitate… Poate. Dar observ și ce nu îmi place. Aleg acum să mă opresc doar la ceva reprezentativ. Despre restul, altădată…

De multe ori uitat, încă mă mai poate surprinde cu o apariție, o rază jucăușă, o plajă veche, o cochilie a unei scoici uitată de timp sau lumina căzută pe zidul unei clădiri.

De data asta, nu am copyright la imagini exclusiv. Il impart cu dragele mele ce mi-au înfrumusețat experiența la malul Mării Negre.

6 gânduri despre „Punctul de plecare

    1. Te-am gasit din intamplare la spam si nu imi place… Cum te-ai strecurat acolo, nu stiu. Dar am corectat imediat… Stiam eu ca ti-e draga. Intr-un fel ciudat, desi ma supara adeseori, mi-e draga si mie…

      Apreciază

Lasă un răspuns

