Publicat în Călătorii, Fotografii, Ipostaze

Imagine Amsterdam

Amsterdam nu se poate povesti in cuvinte. Nu in povestea mea. Ce e dincolo de imagini, ramane ascuns. Pentru ca Amsterdam este o poveste de iubire si ca toate povestile de iubire, isi revendica natura secreta a unei legaturi aparte.

Locul unde a inceput totul

 

 

 

 

 

Istoria primei zile

    

 

 

 

 

 

 

 

 

A doua zi

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A treia zi

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amsterdam se poate povesti cu usurinta si in alb si negru

      

9 gânduri despre „Imagine Amsterdam

      1. Nuuu, deloc. Mă crezi că am pierdut trei ore pe o bancă, pe marginea unui canal? De fapt nu le-am pierdut. Le am atât de bine întipărite în memorie și în trăiri încât nu cred că se vor mai șterge vreodată. Și asta reprezintă doar o parte din cum am simțit eu acel oraș.

        Apreciază

Lasă un răspuns

