Publicat în Monik sau d-ale mele..., Verba volant...

Feminitate versus feminism

Am citit ceva despre barbati si devirilizarea lor daca au o anumita atitudine… Mi-am amintit ce am scris cu ceva timp in urma despre tabara opusa si valorile ce le „promoveaza”.
Voilà mon point de vue 😉

Imagini și cuvinte

flowing-romantic-and-feminine-wedding-gowns-by-leila-hafzi-1Nu este nevoie sa revin cu detalii suplimentare asupra lucrurilor care s-au vorbit pana acum, toți știm prea bine despre ce este vorba si lupta asidua din ultimii zeci de ani dusă de femei – aceea de a cuceri lumea invincibilă de altfel a bărbaților – ne este familiara tuturor. Nu ma opresc sa scriu acum despre istoria miscarii feministe ca atare, despre teoria cumulata in 2 volume minuțios scrise de către Simone de Beauvoir la începutul secolului trecut – „Le Deuxième Sexe”- scriitoarea existentialista care la epoca respectiva avea dreptate sa invoce o trezire la realitate si o felicit pentru ideile revolutionare ce ne-au adus pe alta treapta evolutiva, eu vreau sa vorbesc acum doar despre feminismul contemporan. De proporțiile la care s-a ajuns. Ce ne motivează pe noi? Si unde ne va aduce aceasta motivatie?

Vezi articol original 618 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

