Publicat în Verba volant...

Move on… Keep on… Whatever!

arton46695

„Ce nu te omoară, te face mai puternic”, adevărat a grăit Nietzsche. Am ajuns fix in acest punct cand ma întreb pe ce drum apuc si încă nu îmi dau seama daca e de bine sau de rău. Toate acestea de la insidioasă astenie ce vrea sa se instaleze la mine in fiecare primăvara. Anul asta insa intenționez sa ii dau o lecție, pai trebuie sa i se arate ca acolo unde nu e binevenita, nu e cazul sa mai insiste. Ca doară, sa încerce ca pisica data afara pe usa, sa intre pe fereastra, nu e o atribuție din cele mai reușite si cineva musai sa ii semnaleze asta.
Mi-am facut calculele, ca tot nu am fost niciodată buna in mate, am tras linie si am aflat generic ca pana la urma rezultatul e pozitiv. Ce atâta tânguire ca mie nu, ca eu nu, ca la mine niciodată?! Nu reflecta deloc realitatea. Fiecare obstacol l-am depășit cu excelenta, sunt înconjurata de oameni dragi, departe de alții tot atat de dragi dar așa aproape de suflet ca ma simt cat de cat consolata , viața înaintează, mda, ca doar nu întinerim, dar pe panta ascendenta, îmi vad anumite visuri cu ochii, uneori este si senin, bine nu chiar acum in aceasta dimineața cand ar fi trebuit sa asist la o magnifica eclipsa solară, parțiala, ce-i drept, dar totuși… Dar iar, ce momente excepționale am ocazia sa trăiesc in aceasta perioada de mari descoperiri, fenomene naturale sau revelații.
Cat despre greutăți, ce sa mai spun, clar sunt mai puternica azi si ma simt renăscută ca o pasare Phoenix din propria-i cenușă ce își scutura aripile impresionante ridicând ochii la cer.
Mda, încă nici urma de vizibilitate pentru eclipsa… Norii grei tot nu s-au împrăștiat.
Dar, cum se spune, la vita è bella!

Un update de ultim moment, cum „băieții buni (n-)are noroc”, adică fetele, am avut o fereastra in nori cat sa ma bucur ca un copil de fenomenul ce marchează ziua aceasta de vineri 20 Martie, data ce corespunde si echinocțiului de primăvara. Iată câte evenimente cumulate intr-o aparent banala zi de martie! Si toate mi se întâmpla mie! Si universului întreg 😉

Lasă un răspuns

