Publicat în Ipostaze

Breakfast at Le Coach

coach-0095 februarie 2015

M-am trezit cu primavara in suflet, cam prematur mi s-a demonstrat o ora ma tarziu cand am iesit din garaj si am dat cu ochii de fulgii de zapada ce cadeau marunti pe sosea, in timp ce  bordul masinii indica -2ºC. Nu-i bai, imi zic, bine ca m-am imbracat gros, ceva tipic mie de altfel, ca dupa mama de mica eram <baba> cu 5 cojoace pe ea…

Am condus precaut, ceva ce nu imi sta in fire, cine ma cunoaste stie. Atat de precaut incat cel mare s-a intrebat nedumerit: „Cine esti si ce ai facut cu mami, furia soselelor?!”. „Mami <furia soselelor> se sperie si de primul fulg de nea cand e vorba de condus.” Si surpriza, am constatat ca tot atat de mult timp mi-a luat sa ajung la ultimul semafor ce trebuie trecut inainte de a ajunge pe stradutele din apropierea colegiului. Degeaba ma agit de atat vreme sa fentez drumurile, soferii adormiti si implacabilul calm belgian. Nu e nevoie! Si in plus nici un pachet de nervi nu mai sunt. Bine imi tot repeta cineva drag ca nu imi foloseste la nimic ca ma enervez, ba mai mult, in fiecare dimineata nu fac decat sa imi stric bunatate de karma. Iata ceva la care trebuie sa mai lucrez, pemtru ca tare mi-e dor de dimineti calme.

Ca intotdeauna, in ultimul an, ma asteapta un rasfat la capatul drumului matinal. Atat eu, cat si Karamel anticipam acest petit-dejeuner,-tasse-de-cafe,-croissant-199148moment placut din zi, impartasit de cele mai multe ori cu o prietena draga, daca nu, cu mai multe. Cafeneaua din coltul strazii pe care se afla colegiul copiilor ne asteapta imbietoare, cu focul din semineu deja aprins si cum suntem deja de-ale casei, cu zambete si un schimb de replici prietenos. Dupa evenimentele total lipsite de adrenalina de dimineata, mi-am propus ca azi sa fiu aventuroasa si am inlocuit croissant-ul obisnuit cu un pain au chocolat absolut apetisant.

Go wild! Feel free! Enjoy your day!

2 gânduri despre „Breakfast at Le Coach

Lasă un răspuns

